بيوگرافي رامبد جوان

دوشنبه 21 اسفند 1396
15:47
ادمین

بيوگرافي رامبد جوان

رامبد جوان , بيوگرافي رامبد جوان , زندگينامه رامبد جوان , اينستاگرام رامبد جوان

معرفي کوتاه رامبد جوان
نام اصلي رامبد
نام خانوادگي جوان
تاريخ تولد 1350/10/1
محل تولد تهران
تحصيلات ديپلم

rambod javan , رامبد جوان و سحر دولتشاهي , همسر دوم رامبد جوان

رامبد جوان و سحر دولتشاهي

بيوگرافي و زندگينامه

رامبد جوان متولد يکم دي ماه 1350 در شهر تهران ( محله شهر آرا ) است. پدر و مادرش اهل تبريز هستند و اصالتش به تبريز باز مي گردد. نکته جالب در بيوگرافي رامبد جوان اين است که تحصيلاتش را تا مقطع ديپلم ادامه است.

يک خواهر بزرگ تر از خود به نام پوپک دارد. يکي از نکات جالب در کودکي اش اين است که با رضا شفيعي جم يکي از بازيگران معروف کمدي همسايه ديوار به ديوار بوده اند. بازيگران مورد علاقه اش استيو مک کويين
، بروسلي و جکي چان هستند.

يکي از نکاتي که براي او حاشيه هاي زيادي درست کرده است ازدواج هايش است. او تا به حال سه بار ازدواج کرده است. همسرانش به ترتيب ماندانا روحي ، سحر دولتشاهي و نگار جواهريان نام دارند و هر سه هنرمند هستند.

روند بازيگري رامبد جوان به ترتيب در تئاتر ، تلويزيون و سينما بوده است. با بازي در سريال خانه سبز در کنار بازيگراني همچون مهرانه مهين ترابي و خسرو شکيبايي به شهرت دست يافت و با بازي در سريال کت جادويي جايگاه خود را تثبيت کرد.

vhlfn hk , رامبد جوان و نگار جواهريان , همسر سوم رامبد جوان , رامبد جوان و همسرش

رامبد جوان و همسرش

آشنايي و ازدواج با نگار جواهريان

ابتدا ازدواج رامبد جوان و همسر نگار جواهريان به صورت عمومي اعلام نشده بود و افراد کنجکاو در مورد اين ستاره ها از روي عکس هاي دو نفره منتشر شده از آنها حدس هايي در مورد ازدواج اين دو بازيگر محبوب مي زدند.

در تير ماه 94 يک سايت سينمايي خبر ازدواج رامبد جوان و نگار جواهريان را تاييد کرد. در ادامه اين سايت اعلام کرد که اين دو بازيگر مشهور در جريان يک نمايش به نام ديوار چهارم با هم آشنا شده اند که موجب ازدواج شان شده است.

براي اولين بار رامبد جوان در ويژه برنامه سه ستاره که در عيد نوروز سال 1395 پخش شد به صورت رسمي ازدواج خود و نگار جواهريان را تاييد کرد. او در اين برنامه از نگار جواهريان به عنوان يکي از اعضاي خانواده اش نام برد.


[ بازدید : 184 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وب تفریحی دورهمی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]