طرز تهیه کباب ماهی اوزن برون

سه شنبه 3 مهر 1397
18:16
ادمین

کباب ماهی اوزن برون , طرز تهیه کباب ماهی اوزن برون , دستور پخت کباب ماهی اوزن برون

مواد لازم کباب ماهی اوزن برون

ماهی استخوان درشت ۵۰۰ گرم

آب پیاز ۳ قاشق سوپخوری

آبلیمو ۳ قاشق سوپخوری

زعفران دم کرده ۱ قاشق سوپخوری

روغن مایع ۳ قاشق سوپخوری

فلفل دلمه ای رنگی ۲ عدد

لیمو ترش برای تزیین

جعفری خرد شده برای تزیین

نمک و ادویه به میزان کافی

طرز تهیه کباب ماهی اوزن برون

ابتدا با دقت پوست ماهی را جدا کنید و گوشت آن را یک تکه از استخوان جدا کنید. سپس گوشت را به قطعات ۲۵ یا ۳۰ گرمی برش بزنید.

در ظرفی آب پیاز ، آب لیمو ، نمک ، فلفل سیاه و زعفران دم کرده را مخلوط کنید و قطعات برش خورده ماهی را داخل این مواد قرار دهید و درب ظرف را با سلفون بپوشانید و بگذارید یک ساعت در یخچالاستراحت کند تا به خوبی طعم دار شود.

پس از گذشت این مدت روغن را نیز به سایر مواد اضافه کنید ، قطعات گوشت ماهی را نیز پشت و رو کنید و یک ساعت دیگر مواد را در یخچال قرار دهید. پس از استراحت دوم یک در میان قطعات ماهی و یک تکه از فلفل دلمه ای را به سیخ بکشید و روی منقل کباب کنید.

سپس تکه های ماهی را از سیخ بیرون بیاورید و آن را در ظرف مخصوص سرو بچینید و با برش هایی از فلفل دلمه ای رنگی ، لیموترش و جعفری تزیین و به دلخواه با نان یا برنج سرو کنید.


[ بازدید : 294 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وب تفریحی دورهمی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]