طرز تهیه ترشی لیته

يکشنبه 6 آبان 1397
9:46
ادمین

ترشی لیته , طرز تهیه ترشی لیته , دستور ترشی لیته

مواد لازم ترشی لیته

بادمجان ۵۰۰ گرم

هویج ۲ عدد

فلفل دلمه ای رنگی ۲ عدد

کلم سفید ¼ کلم متوسط

سیر ۳ حبه

سرکه ۵۰۰ گرم

سبزی ترشی ۳۰۰ گرم

زردچوبه به میزان کافی

نمک به میزان کافی

طرز تهیه ترشی لیته

ابتدا بادمجان ها را بشویید و آبکشی کنید. پس از اینکه بادمجان ها را خشک کردید ، کلاه بالای بادمجان ها را جدا کنید. در ادامه بادمجان را به صورت کبابی بپزید و بگذارید سرد شوند ، سپس پوست بادمجان ها را جدا کنید و به همراه سیرها داخل غذاساز بریزید تا کاملا یکدست شوند.

هویج ، کلم پیچ سفید و فلفل دلمه ای را به صورت نگینی ریز خرد کنید و به مخلوط سیر و بادمجان اضافه کنید. می توانید هویج ، کلم پیچ سفید و فلفل دلمه ای را هم با غذاساز میکس کنید ولی برای زیبایی ترشی بهتر است آنها را نگینی خرد کنید.

سبزی ترشی را پس از خرد کردن به مواد دیگر اضافه کنید و مقداری نمک و زردچوبه به ترشی اضافه کنید. در مرحله پایانی ترشی را در یک ظرف مناسب بریزید و سرکه روی مواد بریزید. درب ظرف را محکم ببندید و اجازه دهید یک هفته در جای خشک و خنک بماند تا آماده شود.


[ بازدید : 376 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وب تفریحی دورهمی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]