همه چیز در مورد فلفل سیاه

جمعه 5 آبان 1396
22:17
ادمین

همه چیز در مورد فلفل سیاه

فلفل سیاه میوه های تیره رنگی از گیاه فلفل است که بعد از پودر شدن برای مصارف خوراکی استفاده می شود. فلفل سیاه نیز مانند زردچوبه از گیاهان بومی هند است. فلفل سیاه به جز اینکه یک ادویه ارزشمند است یک دارو گیاهی هم محسوب می شود.

برای تهیه فلفل سیاه دانه های بوته فلفل که در رنگ های مختلفی مانند سرخ ، سفید و سیاه هستند را ابتدا خشک می کنند سپس آنرا آسیاب می کنند و به صورت پودر برای مصارفی همچون آشپزی و یا دارویی در می آورند.

در گذشته های دور فلفل سیاه به عنوان دارایی محسوب می شده است و ارزش بسیار زیادی داشته است. در حال حاضر هم فلفل سیاه محبوبیت زیادی دارد و در رستوران ها در کنار نمک حتما فلفل سیاه هم می توانید پیدا کنید. طبع فلفل سیاه گرم و خشک است.


[ بازدید : 185 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وب تفریحی دورهمی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]