بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات,بیوگرافی ساره بیات,زندگینامه ساره بیات

معرفی کوتاه ساره بیات
نام اصلیساره
نام خانوادگیبیات
تاریخ تولد۱۳۵۸/۷/۱۴
محل تولدمشهد
تحصیلاترشته هنر

Sareh Bayat,ساره بیات و خواهرش,سروین بیات خواهر ساره بیات

ساره بیات به همراه خواهرش سروین بیات

بیوگرافی و زندگینامه

ساره بیات متولد چهاردهم مهر ماه ۱۳۵۸ در شهر مشهد است. خانواده ساره بیات با ورود او به حوزه بازیگری مخالف بوده اند و او به صورت پنهایی در دانشگاه رشته هنر را انتخاب می کند اما پس از اتمام تحصیلاتش نمی تواند وارد عرصه بازیگری شود.

پس از اتمام تحصیلاتش و مدتی کار کردن در عرصه تئاتر به کلاس های بازیگری پرویز پرستویی در موسسه کارنامه می رود. در این مدت جزو شاگرد اول های کلاس بوده است و درس خیلی خوبی داشته است.

بعد از آنجا برای بازی در سریال تاریخی یک مشت پر عقاب انتخاب می شود و اولین کار تصویری خود را با بازیگرانی چون رضا کیانیان ، حامد بهداد و … تجربه می کند. خودش گفته به خاطر حرفه ای بودن اکیپ و اولین تجربه اش ، این دوران برایش سخت بوده است.

در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه سینما شد. حضور بعدی او در فیلم جدایی نادر از سیمین بود که بازی درخشانی داشت و به شهرت رسید. برای بازی در این فیلم برنده جوایز بسیاری شد.

پس از بازی درخشانی که در فیلم جدایی نادر از سیمین داشت پیشنهادهای بسیاری به او برای بازی در سینما شد و با بازی در چند فیلم و سریال شبکه خانگی توانست جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر توانا در سینما تثبیت کند.

shvi fdhj,ساره بیات و پدرش,شغل پدر ساره بیات

ساره بیات و پدرش

ماجرای محرمیت با رضا قوچان نژاد

در مراسم اکران فیلم زرد و روز تولد ساره بیات او بعد از قدردانی از پدرش و اظهار خوشحالی در مورد حضور دو فوتبالیست تیم ملی رضا قوچان نژاد و سعید عزت الهی از کارلوس کی روش هم تشکر کرد که اجازه داده است شوهر خواهرش در این مراسم حضور داشته باشد.

ساره بیات اظهاراتی در این مراسم داشت که حاشیه های زیادی برای او که تا به حال بدون حاشیه کار کرده بود ایجاد کرد. او گفت من با رضا قوچان نژاد احساس محرمیت دارم و رضا قوچان نژاد را مانند پدرم می دانم نه شوهر خواهرم !

در اینجا به احترام شما رضا قوچان نژاد را بغل نمی کنم و همه شوق و ذوق خود را درون خود فرو ریختم و به همین بسنده می کنم که بگویم رضای عزیز خوش آمدی. این صحبت های حاشیه و جنجال زیادی برای این بازیگر از طرف طرفدارانش ایجاد کرد.