بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی,بیوگرافی لیلا اوتادی,زندگینامه لیلا اوتادی

معرفی کوتاه لیلا اوتادی
نام اصلیلیلا
نام خانوادگیاوتادی
تاریخ تولد۱۳۶۲/۵/۱۴
محل تولدتهران
تحصیلاترشته معماری داخلی

Leila Otadi,لیلا اوتادی و پدرش,عکس کودکی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی در کودکی در کنار پدرش

بیوگرافی و زندگینامه

لیلا اوتادی متولد چهاردهم مردادماه ۱۳۶۲ در شهر تهران است. تحصیلاتش را در رشته معماری داخلی در دانشگاه تهران به پایان رسانده است. نکته جالب در بیوگرافی لیلا اوتادی این است که در کودکی هم برای بازیگری پیشنهاد داشته است.

زمانی که فقط ۷ سال داشت خسرو شکیبایی او را برای بازی در فیلم کیمیا به کارگردانی احمدرضا درویش انتخاب می کند اما خانواده لیلا اوتادی به دلیل رسیدگی به امور تحصیلی اش مانع از حضور او در این فیلم می شوند.

تا زمانی که دیپلمش را بگیرد چند پیشنهاد دیگر بازیگری دریافت می کند که با مخالفت پدرش روبرو می شود. بعد از دیپلم با اجازه پدرش به سمت بازیگری می رود و اولین حضورش در سینما را با فیلم چشمان سیاه ایرج قادری تجربه می کند.

مدتی شایعه شد که او گران قیمت ترین بازیگر زن سینمای ایران است که توسط خودش تکذیب شد. لیلا اوتادی به سه زبان فارسی ، انگلیسی و ترکی مسلط است. اهل ورزش است و ورزش های مورد علاقه اش بدنسازی ، تنیس و سوارکاری هستند.

gdgh h,jhnd,لیلا اوتادی و برادرش,برادر و برادرزاده های لیلا اوتادی خارج از کشور

برادر و برادر زاده های لیلا اوتادی

تکذیب عمل های زیبایی

شایعاتی زیادی در مورد افراد مشهور وجود دارد و لیلا اوتادی هم از این شایعات مصون نیست. در مورد او شایعات زیادی وجود داشت که از عمل های زیبایی و تزریق ژل استفاده کرده است که خودش در گفتگویی تمام شایعات را تکذیب کرد.

لیلا اوتادی گفت : خدا را شکر می کنم که تا به امروز تجربه هیچ عمل زیبایی را نداشته ام . برخلاف شایعات و حرف های که شنیده ام که من چندین عمل زیبایی و جراحی زیبایی را تجربه کرده ام از همین جا باید بگویم که این موضوع واقعیت ندارد و من هیچ عمل زیبایی انجام نداده ام.