بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار,بیوگرافی مهناز افشار,زندگینامه مهناز افشار

معرفی کوتاه مهناز افشار
نام اصلیمهناز
نام خانوادگیافشار
تاریخ تولد۱۳۵۶/۳/۲۱
محل تولدتهران
تحصیلاترشته تدوین

Mahnaz Afshar,مهناز افشار و همسرش,یاسین رامین شوهر مهناز افشار

مهناز افشار در کنار همسرش یاسین رامین

بیوگرافی و زندگینامه

مهناز افشار متولد بیست و یکم خرداد ماه ۱۳۵۶ در شهر تهران است. شیطنت های کودکی اش به قدری بوده است که یکبار برای ۲ روز از مدرسه اخراج شده است! دیپلمش در رشته تجربی است و تحصیل در رشته تدوین را به صورت ۴ ساله در موسسه ای غیرانتفاعی گذرانده است.

پس از پایان تحصیلاتش در کلاس های بازیگر زنده یاد استاد حمید سمندریان شرکت کرده است. به دلیل اینکه خانواده اش مذهبی بوده اند در ابتدا شروع کارهای هنری اش با بازیگر شدنش مخالف بوده اند. ابتدا با بازی در سریال گمشده اولین حضور تلویزیونی خود را تجربه کرد.

سپس با بازی در فیلم سینمایی دوستان در سال ۱۳۷۷ وارد سینما شد. با بازی در فیلم شور عشق در سال ۱۳۷۹ مشهور شد. یکی از دلایلی که در اوایل کارش مورد توجه قرار گرفت این بود که به یکی از بازیگران و خوانندگان قدیمی شباهت داشت.

به آشپزی بسیار علاقمند است و غذاهای مورد علاقه اش لوبیا پلو و ماکارونی هستند. مدتی به عنوان شغل دوم یک مزون لباس راه اندازی کرد که به دلیل اینکه وقت کافی برای رسیدگی به آن نداشت این کار را ادامه نداد.

likhc htahv,مهناز افشار و دخترش,لیانا رامین فرزند مهناز افشار

مهناز افشار به همراه دخترش لیا

آشنایی و ازدواج

در ابتدا شایعه شده بود که همسر مهناز افشار ۱۰ سال از او کوچکتر است که با توضیحات مهناز افشار مشخص شد چرا این شایعه به وجود آمده است. برادر همسر مهناز افشار ( محمد امین رامین ) متولد ۱۳۶۶ است و در ابتدا شایعه شده بود او با مهناز افشار ازدواج کرده است.

پس از توضیحات مهناز افشار مشخص شد وی با یاسین رامین که متولد ۱۳۵۶ است ازدواج کرده است و با همسرش تقریبا همسن هستند. البته یاسین رامین قبل از مهناز افشار یک بار ازدواج کرده است و با جدایی از همسر اولش با مهناز افشار ازدواج کرده است.

پدر یاسین رامین ( محمد علی رامین ) اظهار کرده است که تا روز قبل از مراسم از تصمیم پسرش خبر نداشته است. ضمن اینکه او در روز مراسم ازدواج پسرش حضور نداشته است. حاصل ازدواج مهناز افشار و همسرش دختری است به نام لیانا رامین که در چهارم خرداد ۱۳۹۴ به دنیا امد.