طرز تهیه مربای به

چهارشنبه 17 مرداد 1397
17:22
ادمین

طرز تهیه مربای به

مربای به , مربا به , طرز تهیه مربا به , دستور پخت مربا به

مواد لازم مربای به

به ۵۰۰ گرم

شکر ۵۰۰ گرم

آبلیمو ۱ قاشق غذاخوری

هل ۲ عدد

زعفران دم کرده ۱ قاشق غذاخوری

دستور طرز تهیه

ابتدا به ها را می شوییم و پوست می گیریم. در مرحله بعدی به اندازه دلخواه برش می زنیم و درون یک قابلمه مناسب می ریزیم. درون قابلمه ۶ لیوان آب می ریزیم و پش از اینکه آب به جوش آمد حرارت زیر قابلمه را ملایم می کنیم تا به ها بپزند.

توجه داشته باشید که باید پخت به ها به صورتی باشد که فقط کمی نرم شوند و نباید کاملا له شوند. پس از اینکه به ها کمی نرم شدند شکر را به همراه دانه های هل ( به صورت پوست کنده ) به قابلمه اضافه می کنیم و درب قابلمه را می گذاریم.

حرارت را ملایم تر می کنیم و اجازه می دهیم مربا حدود ۳ ساعت بپزد و رنگ آن کم کم قرمز شود. پس از اینکه مربا به غلظت کافی رسید زعفران دم کرده را اضافه می کنیم و پس از ۱۰ دقیقه آنرا از روی حرارت بر می داریم و کنار می گذاریم تا خنک شود. سپس در یخچال نگهداری می کنیم.


[ بازدید : 191 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وب تفریحی دورهمی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]