طرز تهیه شربت لیموناد

لیموناد , شربت لیموناد , طرز تهیه شربت لیموناد , دستور شربت لیموناد , avfj gdl khn

لیموناد یا شربت لیموناد یکی از محبوب ترین شربت ها در فصل تابستان است. این شربت پرطرفدار علاوه بر اینکه برای رفع تشنگی بسیار مناسب است ، طعم بسیار خوبی نیز دارد. شربت لیموناد را با طعم های مختلفی مانند نعناع ، ساده و … تهیه می کنند. با مواد لازم ذکر شده در این دستور می توانید برای ۴ نفر شربت لیموناد تهیه نمایید. با دستور طرز تهیه شربت لیموناد در ادامه با همدوره همراه باشید.

مواد لازم شربت لیموناد
آب ولرم۱ لیوان
آب سرد۳ لیوان
شکر½ لیوان
لیموی تازه۴ عدد
یخبه اندازه کافی

دستور طرز تهیه

ابتدا آب ولرم را به همراه شکر در یک قابلمه کوچک می ریزیم و روی حرارت قرار می دهیم. شکر را به خوبی هم می زنیم تا کاملا درون آب حل شود ، پس از اینکه شربت غلظت کافی را به دست آورد ، قابلمه را از روی حرارت بر می داریم.

در این مرحله آب لیمو ها را می گیریم و به شربت اضافه می کنیم. شربت را به همراه آب لیمو کمی مخلوط می کنیم تا یکدست شود. در ادامه شربت را درون یک پارچ مناسب می ریزیم و ۳ تا ۴ لیوان آب سرد به آن اضافه می کنیم.

با یک قاشق بلند شربت را کاملا مخلوط می کنیم تا یکدست شود. سپس در لیوان می ریزیم و به همراه یخ سرو می کنیم. شربتی که ما تهیه کردیم ساده ترین نوع لیموناد است. در صورت تمایل می توانید به شربت خود نعناع یا زعفران هم اضافه کنید.