طرز تهیه قارچ کبابی

قارچ کبابی , کباب قارچ , طرز تهیه قارچ کبابی , دستور پخت قارچ کبابی , rhv fhfd

قارچ کبابی یکی از پیش غذاهای خوشمزه و سالم است که اخیرا به دلیل فراگیر شدن مصرف قارچ ، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. برای تهیه این پیش غذای خوشمزه کافیست قارچ ها را طعم دار نموده ، سپس به صورتی کبابی طبخ کنید. با مواد لازم ذکر شده در این دستور آشپزی می توانید برای ۴ نفر قارچ کبابی تهیه نمایید. با دستور پخت و طرز تهیه قارچ کبابی در ادامه با همدوره همراه باشید.

مواد لازم قارچ کبابی
قارچ۸ عدد
لیمو ترش۲ عدد
روغن زیتون۱ قاشق غذاخوری
فلفل سیاهبه اندازه کافی
نمکبه اندازه کافی

دستور پخت و طرز تهیه

برای تهیه قارچ کبابی بهتر است از قارچ های یک اندازه و با کیفیت استفاده کنید. این کار باعث می شود علاوه بر کیفیت کباب ، ظاهر قارچ کباب شما نیز بهتر و زیباتر باشد. ابتدا قارچ ها را به خوبی تمیز می کنیم و می شوییم.

در ادامه قارچ ها را با یک دستمال تمیز خشک می کنیم و با کارد از وسط به دو قسمت مساوی تقسیم می کنیم. یک کاسه مناسب انتخاب می کنیم و قارچ ها را داخل کاسه می ریزیم. آب لیمو ترش ها را می گیریم و به قارچ ها اضافه می کنیم.

در ادامه روغن زیتون را به همراه مقداری نمک و فلفل سیاه به قارچ ها اضافه می کنیم و مواد را خوب مخلوط می کنیم. پس از اینکه قارچ ها را با مواد خوب مخلوط کردیم یک سلفون روی درب کاسه می کشیم و آنرا در یخچال می گذاریم.

قارچ ها برای اینکه طعم بگیرند حداقل یک ساعت باید داخل یخچال باشند. پس از گذشت این مدت قارچ ها را از یخچال خارج می کنیم و سیخ می کنیم. قارچ ها را می توانیم روی شعله اجاق گاز یا ذغال کباب کنیم. از قارچ کباب به عنوان یک شام سبک هم می توانیم استفاده کنیم.