فال روزانه شنبه 1 اردیبهشت 97 فال امروز برای متولدین تمام ماه ها

جمعه 31 فروردين 1397
15:38
ادمین

فال متولدین ماه فروردین

جنبه رمانتیک رابطه شما در حال کمرنگ تر شدن است. جذابیت شما برای فردی دیگر یا جذابیت وی برای شما ممکن است جنبه مادی یا دیگر جنبه ها را پیدا کند. امروز احتمالا روحیه تجارت و جست و جو برای منفعت وجود دارد. بهتر است خیلی مادی به اطراف خود نگاه نکنید.

فال متولدین ماه اردیبهشت

امروز روز خوبی برای شما می باشد و همه چیز به بهترین شیوه در حال شکل گرفتن است. با این حال، علی رغم شانس خوبتان، ممکن است احساس کنید قربانی شرایط هستید و مخفیانه در آرزوی آزاد شدن از این زندان هستید. ویژگی های زیبایی، جذابیت و رفاه مالی شما باعث داستن قدرت نسبت به دیگران می شود. از این ویژگی های خدا دادی به درستی استفاده نمایید.

فال متولدین ماه خرداد

بهتر است در بیان ویژگی های خود کمی شکست نفسی کنید ، امروز برای ابراز کردن خود روز مناسبی نمی باشد. تلاش های شما برای توضیح دادن خود ، اثبات نقطه نظرتان و یا داشتن یک بحث بسیار عقلانی شکست خواهد خورد. ناراحت نباشید و بهتر است چیزی که به شما پیشنهاد می شود را نپذیرید.

فال متولدین ماه تیر

روز خوبی را آغاز کرده اید و انرژی متعادل امروز برای سلامت ذهنی و جسمی شما بسیار مفید خواهد بود. این انرژی عزت نفس شما را بهتر می کند ، بهترین صفات شما را نشان می دهد و انرژی اضافه ای را برایتان فراهم می کند تا کارهای جزیی را انجام دهید. سعی کنید از این انرژی به خوبی استفاده کنید.

فال متولدین ماه مرداد

خواسته هایتان در حال قوی تر شدن است و برایتان ویژه تر می شود. به علاوه اینکه بلند پروازی هایتان در حال افزایش است. ممکن است احساسات کنترل ذهن شما را بدست بگیرند. این ممکن است سورپزایزتان کند. این احتمال وجود دارد که علاقه تان برای دست گذاشتن روی چیزی توسط خود و حس مالکیتتان تحریک شود.

فال متولدین ماه شهریور

درست است که بلندپروازی، حساسیت و ماجراجویی برای شما مفید است ، ولی نباید زیاده روی کنید و بهتر است اندازه نگهدارید. اظهارات رمانتیک با نداشتن حس تعقل برابری نمی کند. نیازهای واقعی شما به طور کلی ارضاء می شوند. اگر به آرزوهایتان نرسیدید، همه چیز تبدیل به داستان می شود.

فال متولدین ماه مهر

علاقه تان به جنبه های مادی زندگی در حال رشد است و جنبه مادی روابط هم در این میان استثنا نیست. جذابیت جسمی و حساسیت در زندگی عشقیتان اهمیت بیشتری پیدا می کنند. همچنین احتمال یک انتخاب عملی از سوی شریکتان وجود دارد. بهتر است کمی در روابط خود احتیاط کنید.

فال متولدین ماه آبان

روابط اخیر زناشویی شما کمی کهنه شده است. کل تمرکزتان را روی آن بگذارید تا بتوانید ساده تر با شرایط جدید خود را سازگار کنید. رابطه تان در حال فرو ریختن نیست ، بلکه در حال قوی تر شدن است. سعی کنید خیلی منطقی این دوران را پشت سر بگذارید.

فال متولدین ماه آذر

ویژگی هایی مثل پرحرفی، ظاهربینی و سطحی بودن و همچنین ترکیبی از کمال گرایی و کوته نگری ممکن است امروز برای شما چیزی جز غم و اندوه به بار نیاورند. اگر به دنبال چیز ویژه ای هستید سعی کنید از تغییرات خلق و خو و استعدادتان برای ماجراجویی جلوگیری کنید.

فال متولدین ماه دی

به عنوان یک دی ماهی معمولی درگیر برنامه ها و تعهدات هستید. خوشبختانه در چرخه ای که دور خود کشیده اید کاملا احساس آزادی می کنید. از مرزهای آن رد نشوید تا همه چیز برایتان خوب پیش برود. حتی در زندگی شخصی نیز باید تابع دستورالعملات، استانداردها و قوانینتان باشید.

فال متولدین ماه بهمن

امروز خیلی به دنبال ثروت مادی نباشید ، زیرا شما به اندازه دیگران به آن نیاز ندارید. یاد بگیرید که برای مادیات ارزش قائل شوید، از آن لذت ببرید و در صورت نیاز برای آن کار کنید. یک موقعیت برای داشتن یک زندگی واقعی را از دست ندهید. سعی کنید وقت کمتری را پای کامپیوتر و موبایل بگذرانید.

فال متولدین ماه اسفند

علی رغم درک بالایتان از همه چیز، امروز قادر نیستید که همه چیز را به خوبی رهبری کنید. به جای عمل کردن، مستعد رویاپردازی هستید و هنگامی که حواستان را از فعالیت های بی خود پرت کنند ناراحت می شوید. به عنوان یک رهبر به دیگران میدان دهید و یک حامی خوب باشید.


[ بازدید : 87 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وب تفریحی دورهمی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]