طرز تهیه ناگت میگو

سه شنبه 3 بهمن 1396
19:17
ادمین

طرز تهیه ناگت میگو

ناگت میگو,طرز تهیه ناگت میگو,دستور پخت ناگت میگو, kh'j ld',

ناگت میگو یکی از غذاهای خوشمزه و پر طرفدار دریایی است که همانطور که از نامش مشخص است ماده اصلی آن میگو می باشد. این غذای خوشمزه را می توانید به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی سرو کنید. طعم دهی به این غذا خیلی مهم است زیرا اگر از ادویه و طعم دهنده های مناسب استفاده نشود ممکن است غذای شما طعم جذابی ندهد. با مواد لازم ذکر شده در این دستور می توانید برای ۲ نفر ناگت میگو تهیه نمایید. با دستور طرز تهیه ناگت میگو در ادامه با همدوره همراه باشید.

مواد لازم ناگت میگو
میگو پاک کرده۳۰۰ گرم
سیر۲ حبه
تخم مرغ۱ عدد
پنیر پیتزا۱۰۰ گرم
آرد سوخاری۱٫۵ لیوان
پودر گشنیز و زیرهبه میزان لازم
زنجبیل تازهبه میزان لازم
زردچوبهبه میزان لازم
فلفلبه میزان لازم
نمکبه میزان لازم

دستور پخت و طرز تهیه

ابتدا میگو ، زنجبیل و سیر را باید میکس کنیم ، برای این منظور می توانیم از چرخ گوشت یا غذاساز استفاده کنیم. اگر این وسایل در دسترس نبود می توانیم سیر ، زنجبیل و میگو را کاملا ساطوری کنیم. پس از اینکار پودر گشنیز و زیره را اضافه می کنیم.

در مرحله بعد به مواد مقداری نمک و فلفل می زنیم و مواد را خوب مخلوط می کنیم. در مرحله بعد تخم مرغ و نصف لیوان آرد سوخاری را به مخلوط میگو اضافه می کنیم و مواد ناگت را خوب ورز می دهیم تا کاملا یکدست شوند.

در پایان مایه ناگت ما باید مقداری حالت چسبندگی داشته باشد. بهتر است قبل از سرخ کردن مایه ناگت ، آنرا به مدت حداقل ۱ ساعت در یخچال قرار دهیم تا استراحت کند. پس از اینکه مایه آماده شد باید آنرا سرخ کنیم.

برای این منظور مقداری از مایه ناگت ( تقریبا به اندازه فلافل ) بر می داریم و کمی پنیر پیتزا وسطش قرار می دهیم و ناگت را جمع می کنیم تا پنیر دقیقا در مرکز مایه قرار بگیرد. اگر پنیر هنگام سرخ کردن ناگت خارج شود ظاهر غذا خراب می شود.

حالا ۱ لیوان آرد سوخاری را در یک کاسه می ریزیم و ناگت هایی که آماده کرده ایم در آرد سوخاری می غلتانیم سپس در روغن داغ شده سرخ می کنیم. به همین ترتیب تمام ناگت ها را سرخ می کنیم و به همراه سس کچاپ سرو می کنیم.

ناگت مرغ,طرز تهیه ناگت مرغ,دستور پخت ناگت مرغ


[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وب تفریحی دورهمی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]