طرز تهیه املت فرانسوی

چهارشنبه 27 دی 1396
19:16
ادمین

طرز تهیه املت فرانسوی

املت فرانسوی, omlet faransavi ,طرز تهیه املت فرانسوی,دستور پخت املت فرانسوی, hlgj tvhks,d

املت فرانسوی مانند دیگر املت ها یک غذای حاضری و فوری است که میتوانید در زمان هایی که وقت زیادی برای تهیه غذا ندارید خیلی سریع این غذای خوشمزه را آماده کنید. در این آموزش بهترین روش پخت املت فرانسوری را آماده کرده ایم. با مواد لازم ذکر شده در این آموزش آشپزی می توانید برای ۴ نفر املت فرانسوی تهیه نمایید. با دستور پخت و طرز تهیه املت فرانسوی در ادامه با همدوره همراه باشید.

مواد لازم املت فرانسوی
تخم مرغ۶ عدد
گوجه فرنگی۲ عدد
قارچ۲ عدد
فلفل دلمه ای۱ عدد
روغن مایعبه میزان لازم
فلفل سیاهبه میزان لازم
نمکبه میزان لازم

دستور پخت و طرز تهیه

ابتدا گوجه فرنگی ، قارچ و فلفل دلمه ای را به صورت حلقه ای خرد می کنیم و با مقداری روغن در یک تابه تفت می دهیم. دقت داشته باشید که مواد را با دقت تفت دهید تا آسیبی به شکل ظاهری آنها نخورد. این کار باعث می شود ظاهر املت زیباتر شود.

پس از اینکه مواد را تفت دادیم و سرخ شدند آنها را از تابه خارج می کنیم و کنار می گذاریم. در مرحله بعد تخم مرغ ها را یک به یک در یک کاسه می شکنیم و خوب هم می زنیم تا سفیده و زرده های تخم مرغ ها کاملا با هم مخلوط شوند.

مقداری نمک و فلفل به تخم مرغ ها می زنیم. مقداری روغن در تابه می ریزیم و تخم مرغ ها را در تابه می ریزیم و برای مدت ۲ تا ۳ دقیقه درب تابه را می بندیم تا با حرارت کم تخم مرغ خودش را بگیرد و به صورت یکنواخت بپزد.

حالا مقداری از قارچ ، فلفل دلمه ای و گوجه فرنگی را روی نصف تخم مرغ ( به صورت یک نیم دایره ) می چینیم و نیمه دیگر تخم مرغ را روی مواد بر می گردانیم. حالا دوباره باقیمانده گوجه فرنگی ، قارچ و فلفل دلمه ای را روی نیمی از نیم دایره می چینیم.

و نیم دیگر آن را روی مواد بر می گردانیم. در این مرحله باید املت ما شبیه ¼ دایره باشد. اگر از تابه ای که بزرگ باشد استفاده نمایید نیاز نیست دو بار املت را جمع کنیم و فقط یکبار کفایت می کند. حدود ۱ تا ۲ دقیقه درب تابه را می گذاریم و اجازه می دهیم تا املت کاملا آماده شود.

پس از آماده شدن املت آنرا به همراه نان تازه سرو می کنیم. نکته مهم در مورد گرم نگه داشتن این املت این است که بهتر است ظرفی که می خواهید در آن املت را سرو کنید از قبل گرم کنید. نکته دیگر در مورد املت فرانسوی این است که در صورت تمایل می توانید مقداری سوسیس و کالباس به این املت اضافه کنید.

املت فرانسوی,طرز تهیه املت فرانسوی,دستور پخت املت فرانسوی


[ بازدید : 156 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وب تفریحی دورهمی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]