بیوگرافی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار,بیوگرافی پریناز ایزدیار,زندگینامه پریناز ایزدیار

معرفی کوتاه پریناز ایزدیار
نام اصلیپری ناز
نام خانوادگیایزدیار
تاریخ تولد۱۳۶۴/۶/۸
محل تولدبابل
تحصیلاتلیسانس گرافیک

پریناز ایزدیار,قد پریناز ایزدیار,وزن پریناز ایزدیار

بیوگرافی کامل و زندگینامه

پری ناز ایزدیار متولد هشتم شهریور ماه ۱۳۶۴ در شهر بابل است. تحصیلات را در رشته گرافیک تا مقطع کارشناسی به پایان رسانده است. به دلیل اینکه خانواده پریناز ایزدیار موافق تحصیلش در رشته هنر نبودند مجبور شد در رشته تجربی تحصیل کند.

اما در دوران پیش دانشگاهی تغییر رشته داد و در رشته مورد علاقه اش یعنی هنر به تحصیل پرداخت. پدرش مخالف تحصیلش در این رشته بوده است و مایل بوده است که پریناز وکالت بخواند و وکیل شود اما مادرش مایل به ادامه او در رشته بازیگری بوده است.

برادر و خواهرش دکتر هستند و شغل پدرش وکالت است. به همین جهت خانواده اش دوست داشته اند یا پزشک شود یا وکیل ، اما بعد از اصرار پریناز خانواده اش قبول کرده اند هنر بخواند فقط به شرطی که در یک رشته سنگین و رنگین مانند گرافیک تحصیل کند !

خواهرش ۱۰ سال و برادرش ۹ سال از پریناز بزرگ تر هستند. نکته جالب در بیوگرافی پریناز ایزدیار اینست که بر خلاف خیلی از هنرمندان که فضای مجازی دوری می کنند به فضای مجازی علاقمند است تا بتواند با مردم بدون واسطه صحبت کند.

parinaz izadyar,پریناز ایزدیار و مادرش,مامان پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار در کنار مادر و خواهر زادش

دلیل ازدواج نکردن

پریناز ایزدیار درباره ازدواج نکردنش گفته بود : حقیقت اینست که به ازدواج و بچه دار شدن فکر می کنم اما در حال حاضر تصمیم خاصی برای ازدواج ندارم و نمی توانم بگویم مثلا چند سال دیگر قرار است ازدواج کنم.

اینطور مسائل به نظر من باید وقت مناسبش برسد و قابل برنامه ریزی کردن نیستند. این را هم بگویم که به زندگی بدون بازیگری نمی توانم فکر کنم. اهل حساب و کتاب نیستم ولی در آینده مطمئنم اتفاق های خوبی برایم رقم خواهد خورد.

\vdkhc hdcndhv,پریناز ایزدیار و خواهرش,خواهر پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار و خواهرش

گیاه خواری به خاطر حیوانات

در جایی گفته است که برای مدتی است که گیاهخواری را شروع کرده ام و از اینکه بخواهم بگویم بخاطر رژیم سلامت غذایی است که برای کاهش وزن نیز مفید است بگذریم باید بگویم دلیل اصلی گیاهخواری من اینست که دلم برای حیوانات می سوزد.