بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی,بیوگرافی سحر دولتشاهی,زندگینامه سحر دولتشاهی

معرفی کوتاه سحر دولتشاهی
نام اصلیسحر
نام خانوادگیدولتشاهی
تاریخ تولد۱۳۵۸/۷/۱۶
محل تولدتهران
تحصیلاتلیسانس ادبیات نمایشی

سحر دولتشاهی,دلیل طلاق سحر دولتشاهی,ازدواج مجدد سحر دولتشاهی

بیوگرافی کامل و زندگینامه

سحر دولتشاهی متولد شانزدهم مهر ماه ۱۳۵۸ در شهر تهران است. تحصیلاتش را در دو رشته ادبیات نمایشی ( موسسه آموزش عالی سوره ) و مترجمی زبان ( دانشگاه آزاد اسلامی ) تا مقطع کارشناسی به پایان رسانده است.

خانواده سحر دولتشاهی ۵ نفره می باشد و به جز خودش یک خواهر ( نسیم دولتشاهی ) و یک برادر ( روزبه دولتشاهی ) دارد. نکته جالب در بیوگرافی سحر دولتشاهی اینست که مادرش نائب رئیس فدارسیون شنا بوده است و پدرش مهندس دولتشاهی در تورهای دوچرخه سواری بین المللی فعالیت می کند.

sahar dolatshahi,سحر دولتشاهی و پدرش,اسم پدر سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی به همراه پدرش

آشنایی و ازدواج با رامبد جوان

سحر دولتشاهی و رامبد جوان در تئاتر با هم آشنا شدند و در تاریخ بیست و هفتم اسفند ماه ۱۳۸۷ با هم ازدواج کردند. سحر دولتشاهی در جایی گفته است که دوستان مشترک بین من و رامبد وجود داشت و دورادور هم را می شناختیم.

زمانی که وقتش رسید حواس مان به هم بیشتر جلب شد و آشنایی مان تا ازدواج ادامه پیدا کرد. رامبد بعد از اینکه پیشنهاد ازدواج داد ، پیش پدرم رفت و با او در مورد تصمیمش صحبت کرد و در اخر هم به خواستگاری آمد.

spv n,gjahid,برادر سحر دولتشاهی,خواهر سحر دولتشاهی,مادر سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در کنار پدر ، مادر ، برادر و خواهرش

جدایی زوج دوست داشتنی

وقتی شایعه طلاق رامبد جوان و سحر دولتشاهی در فضای مجازی پیچید خیلی ها بور نمی کردند این زوج دوست داشتی از هم جدا شده باشند اما رفته رفته مشخص شد منبع شایعات موثق بوده است و متاسفانه طلاق گرفته اند.

در سال ۱۳۹۳ در سکوت کامل خبری از هم جدا شدند و تا مدت ها در مورد طلاق شان صحبتی نکردند و مشخص بود که هیچکدام دوست ندارند حریم شخصی شان شکسته شود و ماجرای زندگی خود را در رسانه ها بازگو کنند.

هنوز هم دلیل واقعی جدایی سحر دولتشاهی و رامبد جوان برای عموم مشخص نیست. سحر دولشتاهی بعدها در مصاحبه ای گفت که سال ۱۳۹۳ در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی سپری شد و نه تنها در بازیگر رشد کردم در خیلی جهات دیگر هم رشد کردم.

رامبد جوان قبل از ازدواج با سحر دولتشاهی یک ازدواج ناموفق دیگر هم با ماندا روحی را تجربه کرده بوده است. رامبد جوان پس از جدایی از سحر دولتشاهی پس از مدت کمی با نگار جواهریان از ستاره های سینما ازدواج کرد.